Friday, April 9, 2010

Surat misteri

very away from my blog for sumetime..damn busy and tadak tenet! Now on. just left 2 week utk menamatkan Latihan Mengajar. Hope segalanya berjalan dgn baik. Macam2 berlaku 2,3 hari lepas.. 2 day ago, saya dapat 1 surat dari student.x bernama..dan sama sekali saya tidak mengenalinya. berdasarkan kepada kandungan surat tsbt, kemungkinan si pengirim adalah budak sesi pagi (ting.3,4 dan 5)..adehhhhh,,surat yg membuatkan aku ketawa tak henti2..bdk tu ckp dia suka kt cikgu roslan ( aku ).haha..tolonglah la jgn buat saya mcm ni k? saya pun dh naik takut. saya tak kenal awak dan saya tak penah tengok awak..apapun, sbg bakal guru..kena be profesional.kepada si adik tu..tolonglah hentikan menyurat kat saya k..bg la saya tenang utk 2 minggu ni k..fokus kpd stdy dan masa depan awak..can u?huh.just hormat saya sbg guru awak.tat all.TQ

2 comments: